FANDOM

Rigby
Rigby Butt Dial (1)
Informacje
Dom Dom w parku
Gatunek Szop pracz
Zawód Pracownik w parku
Więzy Mordechaj

Mama Rigby'ego Tata Rigby'ego

Głos Krzysztof Szczerbiński
Debiut Potęga

Rigbone "Rigby" - to jeden z głównych bohaterów. Debiutuję w odcinku "Potęga".

WyglądEdytuj

Rigby ma brązową sierść z czarnymi elementami. Posiada długi ogon, duże oczy z czarnymi obwódkami, a także mały pyszczek z czarnym nosem. Jego nogi i ręce są chudziutkie i niewielkie.

CharakterEdytuj

Rigby zachowuje się jak typowy, buntowniczy nastolatek. Większość prac w parku nie przychodzi mu łatwo, gdyż zazwyczaj nie chce mu się ich wykonywać. Choć jest skłonny do kłamstw ma też swój honor. Jest bardzo dziecinny, niecierpliwy, a także arogancki. Szybko wpada w wściekłość. Rigby czasami ukazuje swą zazdrość jeśli chodzi o Mordechaja. Jest zuchwały. 

Mimo zauważalnych wad, Rigby jest wytrwały w woli. Nie zdradza swoich przyjaciół (często dla nich kłamie). Potrafi być odważny co pokazał w niektórych sytuacjach. 

Zdolności Edytuj

Rigby jest mały dzięki czemu mieści się w małych pomieszczeniach. Potrafi bardzo szybko biegać i jest też zwinny. W odcinku "Kuksy śmierci" nauczył się technik Śmierć Kwon-Do co podniosło jego sprawność fizyczną. Umie rozmawiać z kobietami.

Wady Edytuj

Rigby jest leniwy przez co ma niską ocenę w pracy. Jest całkiem dobry w gry wideo (nieumyślnie uderza we przyciski). Nie jest silny przez co przegrywa większość bójek.  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki